البته در این میان شماره من هم به دست افراد دیگری میافتد و سوالی میپرسند و من هم در حد بضاعت خودم پاسخ میدهم (البته از طریق فضای مجازی)
یکی از بیمارانم، که بیماری مزمن و پیشرونده ای داشت و به پزشکان متعدد مراجعه نموده بود و به علت عدم پاسخ به درمان، نزد من آمد، دیروز پیامی داد که یک بیماری جدید برای وی ایجاد شده است، و یکسری پیگیری ها از طریق سایر پزشکان هم صورت گرفته بود؛ و از من خواست به وی کمک کنم و این بیماری را درمان کنم (در ضمن اشاره نمودند خانواده اشان اصلا تمایلی به درمان ایشان از طریق طب سنتی ندارند)
به هرحال با توجه به اهمیت موضوع و اینکه ممکن بود در یک شرح مجازی؛ یک نکته مهم در ایشان برداشت نشود و هنوز جواب اقدامات پاراکلینیک ایشان مشخص نشده بود و ....
درمان مجازی نکردم
ولی چشمتون پیام بد نبینه!!!؛ چنان ایشان ما را به باد بدترین حرفها و تهمت ها و مادی گرایی و.... گرفت (فقط یکی از جملات خوب ایشان این بود که شماره ات را به بیماران میدهید که از روند درمان بیمارانت چیزی یاد بگیری و در بیماران بعدی ات ازش استفاده کنی ....{اگر به این منظورم باشه میگه عیب داره!!!}
انشالله این بیمار ما (بیمار قبلی ما) حالش خوب خوب بشود و بداند که اگر بشود بدون معاینه بیمار و شرح کامل و.... یک بیمار با مشکلات پیچیده را درمان نمود تصوری اشتباه است
۱۰ مهر ۹۷
خبری خوشی که شبی دریافت کردم...
ما را در سایت خبری خوشی که شبی دریافت کردم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72