گاهی وقتها مریض ها میگن چطوری این ممنوعیات غذایی شما را رعایت کنیم؟
شما خودتون هم رعایت میکنید؟!!
ج: اگه بخواهیم سالم باشیم که باید رعایت کنیم! (جواب محافظه کارانه!)
راستی دکترها هم مریض میشن؟؟!!
القصه ....
چشمتون روز بد نبینه
ما هم گوش به حرف دکترا نکردیم و ممنوعیات را رعایت نکردیم و با وجود مشکلات گوارشی، هندوانه و چای پر رنگ خوردم و .... و ادامه ماجرای تلخ آن که از تکرارش دردم میگیره
به هر حال صدبار به خودم گفتم چرا حرفی را که به مردم میزنی خودت عمل نمیکنی؟!!
انشالله قرار شده پسر خوبی باشم و به حرف دکترها گوش کنم 
ما را در سایت خبری خوشی که شبی دریافت کردم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60